Σχόλιο: Σε παράλληλη πορεία τα εκπαιδευτικά συστήματα στην Κύπρο και την Ελλάδα.
Μετά την αποδοχή και την προβολή της ομοφυλοφιλικής ατζέντας από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, ακολουθεί και η Κύπρος όπως αποδεικνύεται από το παρακάτω άρθρο. Και τα πράγματα φαίνονται ακόμη χειρότερα γιατί η Ομοφυλοφιλία στην Κύπρο δεν προβάλλεται σε κάποιο εργαστήριο δεξιοτήτων - όπως τουλάχιστον γίνεται αυτή την στιγμή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα - αλλά τείνει να καταλάβει ολόκληρο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα.
Είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστούν ανάλογες πρακτικές και στον τόπο μας.
Στις θεματικές εβδομάδες των Γυμνασίων επί Υπουργείας Γαβρόγλου, οι οποίες εμπεριείχαν την ομοφυλοφιλική ατζέντα, οι γονείς δεν είχαν την δυνατότητα να απαιτήσουν από την Διεύθυνση του σχολείου τα παιδιά τους να μην συμμετέχουν. Το ίδιο συμβαίνει με τα σημερινά Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Η μη συμμετοχή τους σ' αυτά όμως δεν θα σημαίνει ουσιαστικά τίποτε, αφού η ομοφυλοφιλική ατζέντα θα εμφανιστεί σε άλλα μαθήματα και τελικά θα κατακλύσει το πρόγραμμα σπουδών των σχολείων. Τα παιδιά μας θα είναι υποχρεωμένα να παρακολουθούν μαθήματα που θα τα ζημιώνουν πνευματικά με τον μέγιστο κίνδυνο να στερηθούν την Ουράνια Βασιλεία, χάνοντας την ψυχή τους. Το πνεύμα του Αντίχριστου πλέον κινείται μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Σε ένα σχολείο που γίνεται για τους χριστιανούς ολοένα και τοξικότερο, το ερώτημα που προβάλλει αμείλικτο είναι τι πρέπει να κάνουν οι χριστιανοί γονείς για να προστατέψουν τα παιδιά τους. Λύσεις υπάρχουν και πρέπει να αναζητηθούν και να εφαρμοστούν τώρα, πριν είναι αργά.
Σοκ: Σχολικό βιβλίο της Α’ Γυμνασίου στη Κύπρο,
μαθαίνει στα 12χρονα τους… 4 δρόμους σεξουαλικότητας!
Σοκαριστική προπαγάνδα πανσεξουαλισμού σε μικρά παιδιά στη Κύπρο, με βιβλίο Οικιακής Οικονομίας που γράφει για τον... αυνανισμό, τη στύση και τους 4... δρόμους της σεξουαλικότητας!
Ενώ η Νίκη Κεραμέως προσπαθεί να προωθήσει με κάθε δυνατό τρόπο τη σεξουαλική αγωγή στα Ελληνικά σχολεία, φαίνεται πως στη Κύπρο όχι απλά δεν πηγαίνουν πίσω, άλλα και μάλλον προηγούνται στη προπαγάνδα πανσεξουαλισμού που έχει ως θύματα, αθώα 12χρονα παιδιά.
Ένα ξεφύλλισμα στο βιβλίο Οικιακής Οικονομίας της Α’ Γυμνασίου που διδάσκεται στη Κύπρο, σε φέρνει αντιμέτωπο με σοκαριστικές πληροφορίες που μόνο με Οικιακή Οικονομία δεν έχουν να κάνουν.
Συγκεκριμένα στο 3ο κεφάλαιο που ασχολείται με θέματα εφηβείας, και στη σελίδα 49, τα 12χρονα παιδάκια μαθαίνουν τι είναι… αυνανισμός και τι είναι ονείρωξη! Σε άλλο σημείο πληροφορούνται τι είναι στύση και γιατί συμβαίνει!
Ενώ στη σελίδα 64 μαθαίνουν για τη… σεξουαλικότητα, παρουσιάζοντας μια εικόνα παιδικών παπουτσιών που μπροστά τους ανοίγονται τέσσερεις σεξουαλικοί… «δρόμοι» με τα ανάλογα σήματα: ετεροφυλία, ομοφυλοφιλία μεταξύ ανδρών, ομοφυλοφιλία μεταξύ γυναικών και αμφιφυλοφιλία!
Είναι να απορεί κανείς πως επέτρεψαν στην Κύπρο τη κυκλοφορία ενός τέτοιου κατάπτυστου βιβλίου, το οποίο όχι απλά είναι προβληματικό, άλλα θα έπρεπε να καταλήξει στους κάδους των σκουπιδιών.
Μιλάμε για ωμή παραβίαση της αθωότητας των παιδικών ψυχών με τη σφραγίδα του Κυπριακού υπουργείου, με σωρό από άχρηστες και επικίνδυνες πληροφορίες που πονηρεύουν τα άγουρα μυαλουδάκια. Και είναι ακόμα πιο ανήθικο που η προπαγάνδα πανσεξουαλισμού χρησιμοποιείται «σφηνωμένη» μέσα σε ένα βιβλίο με εντελώς άσχετο θέμα. Μόνο κάποιος διεστραμμένος εγκέφαλος θα μπορούσε να βρει συσχετισμό μεταξύ Οικιακής Οικονομίας και… αυνανισμού.
Γνώσεις – σκουπίδια
Τέτοια άθλια βιβλία επιστρατεύονται για να μεταδώσουν γνώσεις – σκουπίδια που καταστρέφουν τη παιδική ηλικία. Με την έγκριση τέτοιων βιβλίων, τα υπουργεία επιχειρούν να παραμερίσουν εντελώς τον ιερό ρόλο των γονέων. Τα ίδια που συμβαίνουν στην Κύπρο, συμβαίνουν και στην Ελλάδα.
Για ποιο λόγο πρέπει ντε και καλά να μάθει ένα παιδί από τα 12 του τι είναι αυνανισμός, τι είναι στύση και ποιοι είναι οι «δρόμοι» της σεξουαλικότητας; Τι λύσσα είναι αυτή για να εκμαυλίσουν μικρά παιδάκια; Τι έχει να κερδίσει ένα παιδί που μόλις τελείωσε το δημοτικό, με το να μάθει τέτοιες πληροφορίες;
Δεν έχει γονείς ή κηδεμόνες το κάθε παιδί για να φροντίσουν να λύσουν τις απορίες του, ΟΠΟΤΕ αυτές έρθουν και με ΟΠΟΙΟ τρόπο κρίνουν αυτοί ως σωστό; Δεν γνωρίζει ο κάθε γονιός καλύτερα από κάθε βιβλίο – κονσέρβα, τη ψυχοσύνθεση του παιδιού του; Δεν είναι κάθε παιδί μια ξεχωριστή προσωπικότητα που πρέπει να αντιμετωπιστεί με μοναδικό τρόπο;
Είναι αυτονόητο πως θα έπρεπε να αποσυρθεί άμεσα ένα τέτοιο κατάπτυστο βιβλίο.
ΠΗΓΗ : Εδώ