για το θέμα του Homeschooling ή της λεγόμενης
Εκπαίδευσης
κατ’ οίκον
Η μόνη λύση για να σώσουμε τα παιδιά μας
Αγαπητοί εν Κυρίω αδελφοί,
Βιώνουμε ήδη ως έθνος μεγάλες αλλαγές και αντιμετωπίζουν οι κοινότητές μας μεγάλες προκλήσεις ως πιστοί του Ιησού Χριστού οι οποίοι θέλουν να ακολουθήσουν τις επιταγές της Βίβλου ιδιαίτερα στον χώρο του σχολείου.
Πιο συγκεκριμένα οι αλλαγές που επιτελούνται στον χώρο της εκπαίδευσης, όχι μόνο απομακρύνουν την ελληνική κοινωνία από τις αρχές του Ευαγγελίου αλλά δημιουργούν ένα περιβάλλον τοξικό για την οικογένεια που θέλει να μεγαλώσει τα παιδιά της με τον Λόγο του Θεού.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Ευρωπαϊκή Ένωση
Στις 4 Φεβρουαρίου 2014, ημέρα Τρίτη πέρασε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με μεγάλη πλειοψηφία ψήφισμα με τίτλο: "Οδικός χάρτης της Ε.Ε. κατά της ομοφοβίας και των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου"(2013/2183(INI)). Προετοιμάσθηκε από την Λεσβία Αυστριακή ευρωβουλευτή της Ομάδας των Πρασίνων Ούλρικε Λούνατσεκ, με την υποστήριξη των ΛΟΑΔΔ [Λεσβιών, Ομοφυλοφίλων, Αμφιφυλοφίλων, Διεμφυλικών (Τρανσέξουαλ) και Διαφυλικών ατόμων].
Οργανώσεις πολιτών από διάφορους χώρους και καταβολές, εκτίμησαν ότι το ψήφισμα αυτό, με επικάλυμμα την προστασία των δικαιωμάτων των μειονοτήτων και της ισότητας άνευ διακρίσεων, εισάγει δυναμικά στη δημόσια ζωή την θεωρία του φύλου, σύμφωνα με την οποία δεν γεννιέσαι έχοντας προσδιορισμένο φύλο (κατά το «άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς»), αλλά το επιλέγεις εν προόδω ανεξαρτήτως της βιολογικής αφετηρίας του καθένα κατά την γέννηση.
Είναι προφανής η προσπάθεια επιβολής δια της νομοθετικής οδού ως φυσιολογικής της νοοτροπίας και της ηθικής των ομοφυλοφίλων και των λοιπών ατόμων με αποκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά στους πολίτες της Ε.Ε.Το ψήφισμα όσο αφορά την εκπαίδευση αναφέρει τα εξής:
Απαγόρευση διακρίσεων στην εκπαίδευση
Η Επιτροπή(commission) θα πρέπει να προαγάγει την ισότητα και την απαγόρευση των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου μέσω των προγραμμάτων της για τη νεολαία και την εκπαίδευση.
Η Επιτροπή θα πρέπει να διευκολύνει την ανταλλαγή ορθών πρακτικών μεταξύ των κρατών μελών στον τομέα της τυπικής εκπαίδευσης, μεταξύ άλλων όσον αφορά το διδακτικό υλικό και τις πολιτικές κατά του εκφοβισμού και κατά των διακρίσεων.
Η Επιτροπή θα πρέπει να διευκολύνει την ανταλλαγή ορθών πρακτικών μεταξύ των κρατών μελών στους τομείς της νεολαίας και της εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών κοινωνικής μέριμνας για τους νέους και της κοινωνικής εργασίας.
Ταυτότητα φύλου
Την 13η Οκτωβρίου 2017 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο Νόμος 4491/2017 για τη Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου.Σύμφωνα με το νέο νόμο, "το πρόσωπο έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της ταυτότητας φύλου του ως στοιχείου της προσωπικότητάς του και δικαίωμα στο σεβασμό της προσωπικότητάς του με βάση τα χαρακτηριστικά φύλου του (άρθρο 1). Ως ταυτότητα φύλου νοείται ο εσωτερικός και προσωπικός τρόπος με τον οποίο το ίδιο το πρόσωπο βιώνει το φύλο του, ανεξάρτητα από το φύλο που καταχωρίστηκε κατά τη γέννησή του με βάση τα βιολογικά του χαρακτηριστικά. Η ταυτότητα φύλου περιλαμβάνει την προσωπική αίσθηση του σώματος, καθώς και την κοινωνική και εξωτερική έκφραση του φύλου, τα οποία αντιστοιχούν στη βούληση του προσώπου. Η προσωπική αίσθηση του σώματος μπορεί να συνδέεται και με αλλαγές που οφείλονται σε ιατρική αγωγή ή άλλες ιατρικές επεμβάσεις που επιλέχθηκαν ελεύθερα."
Κατά σαφέστατο τρόπο η επιταγή του Ευαγγελίου «άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» παύει να ισχύει στο ελληνικό νομικό πλαίσιο.
Η Ομοφυλοφιλία στο Γυμνάσιο
Η ελληνική κυβέρνηση συμμορφούμενη με το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 4ης Φεβρουαρίου 2014 θεσμοθετεί την λεγόμενη Θεματική Εβδομάδα για τα Γυμνάσια της χώρας. Η Υπουργική Απόφαση του κου Κωνσταντίνου Γαβρόγλου εστάλη στα Γυμνάσια της χώρας (Μαρούσι, 23-12-2016 Αρ. Πρωτ. Φ 20.1/220482/Δ2) και με θέμα: Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων κατά το σχολικό Έτος 2016-2017.
Το περιεχόμενο και η Μεθοδολογία υλοποίησης της Θεματικής Εβδομάδος σχετικά με την έμφυλες ταυτότητες περιλαμβάνει:
1. Για μαθητές
- Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία,
- Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο,
- Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα,
- Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα γυναικών.
2. Για γονείς/εκπαιδευτικούς
- Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία,
- Φύλο, Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία,
- Έμφυλη βία, ενδοοικογενειακή βία και βία κατά των γυναικών,
- Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο.
Το 2018 με το Αρ. Πρωτ. Φ20.1/ 192356 /Δ2 η θεματική εβδομάδα υλοποιήθηκε με τον τρόπο που όριζε η εγκύκλιος με Αρ. Πρωτ. Φ 20.1/220482/Δ2).
Το 2019 πάλι με την Αρ.Πρωτ.Φ1/6058/Δ2/15-01-2018/ΥΠΠΕΘ και με θέμα,
«Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Δημοκρατικής Συνύπαρξης και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων κατά το σχολικό έτος 2018-2019», ο σύλλογος διδασκόντων εκλήθη να υλοποιήσει μέχρι το τέλος του σχολικού έτους τη Θεματική εβδομάδα.
Το περιεχόμενο και η Μεθοδολογία υλοποίησης της Θεματικής Εβδομάδος σχετικά με την έμφυλες ταυτότητες περιλαμβάνει ακριβώς τα ίδια όπως το 2017.Η κυβερνητική αλλαγή
Με την κυβερνητική αλλαγή που έγινε με τις εκλογές του Ιουλίου του 2019, λίαν συντόμως, επιβεβαιώθηκε ότι και η νέα Υπουργός Παιδείας θα ακολουθούσε την ίδια γραμμή με τους προκατόχους της.
Η Θεματική εβδομάδα των Φίλη – Γαβρόγλου καταργήθηκε από την Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως αλλά ψηφίστηκε ο νόμος για την «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», (ΦΕΚ 111/Α/12-6-2020), που καθιερώνει πιλοτικά τα Εργαστήρια δεξιοτήτων. Σε αυτά εισάγεται πανηγυρικά η «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» στα σχολεία της χώρας. Ουσιαστικά μεταφέρονται στο σχολείο αντιλήψεις που προφασιζόμενες την αποκατάσταση των ανισοτήτων, αποσυνθέτουν την παραδοσιακή οικογένεια, υπονομεύουν το κύρος των γονέων, «ξυπνούν σεξουαλικά» τα παιδιά και προωθούν τα αμφιλεγόμενα "σεξουαλικά δικαιώματα".
Το τι σημαίνει «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» μπορούμε να αναγνωρίσουμε δείγματα γραφής αυτού του συστήματος από την εφαρμογή του στα σχολεία της Σκωτίας. Άρθρο από το έγκυρο περιοδικό «EVANGELICAS NOW» που αναφέρεται στο περιεχόμενο του Σκωτσέζικου προγράμματος σπουδών για την σεξουαλική εκπαίδευση βρίσκεται στο παράρτημα 1.
Ως βέβαιο συμπέρασμα μπορούμε να εξάγουμε ότι :
"Η επιβολή στην εκπαίδευση της ατζέντας των Ομοφυλοφίλων αποτελεί πολιτική θέση σχεδόν όλων των κομμάτων του κοινοβουλευτικού πολιτικού φάσματος."
Αδελφοί,Βρισκόμαστε μπροστά σε μία εκ βάθρων αλλαγή του κοινωνικού και οικογενειακού βίου, όπως τον γνωρίζαμε τις δύο τελευταίες χιλιετίες. Τέτοιες κοινωνίες που δια της νομοθετικής οδού επιβάλλονται, ως εξαιρέσεις στον κανόνα, υπήρξαν και στο παρελθόν. Φτάνει να θυμηθούμε αυτές των Σοδόμων και Γομόρρων, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Βάσει του ψηφίσματος της 4ης Φεβρουαρίου 2014, το Ευαγγέλιο με την κρυστάλλινη και καθαρή θέση του ενάντια στις σεξουαλικές παρεκτροπές, μπορεί να θεωρηθεί ως κείμενο που υποδαυλίζει το μίσος. Οι χριστιανοί που κηρύττουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία και αποξενώνει τον άνθρωπο από τον Δημιουργό του, θα κινδυνεύουν να υποστούν κυρώσεις ως υποκινητές μίσους και ρατσιστικών διακρίσεων.
Οι μαθητές των δημόσιων σχολείων θα εντάσσονται στο εξής σε προγράμματα ανάνηψης και υιοθέτησης "ορθών πρακτικών", ούτως ώστε να αποδεχθούν την μετουσίωση του "παρά φύσιν" σε "κατά φύσιν". Οι χριστιανοί γονείς, αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν επιθυμούν τέτοιο σχολείο. Αυτό όμως επιβάλλεται, εκ των άνω, δια της νομοθετικής οδού.
Σύμφωνα με το άρθρο 26 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.
Η Εκκλησία του Ιησού Χριστού οφείλει να αντιδράσει και να προστατέψει τα παιδιά της από αυτό το τοξικό σχολείο.
Υπάρχει λύση η οποία λειτουργεί εδώ και δεκαετίες στις ΗΠΑ αλλά και σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Είναι η λεγόμενη εκπαίδευση κατ’ οίκον ή homeschooling.
H κατ’ οίκον εκπαίδευση, δηλαδή εκπαίδευση που γίνεται στο σπίτι συνήθως από την μητέρα. Είναι μια παλαιά παραδοσιακή εκπαιδευτική πρακτική που πριν από μια δεκαετία φάνηκε να αποτελεί "εναλλακτική" μορφή εκπαίδευσης, αλλά τώρα τείνει να γίνει το κυρίαρχο εκπαιδευτικό ρεύμα («mainstream») στις ΗΠΑ. Είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή εκπαίδευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Υπάρχουν πάνω από 2,3 εκατομμύρια κατ’ οίκον μαθητές στις Ηνωμένες Πολιτείες στην πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η τάση είναι αυξητική μεταξύ 2% και 8% τα τελευταία χρόνια (ΠΗΓΗ: NCES).
Εκτιμάται ότι πάνω από 3,4 εκατομμύρια ενήλικες των ΗΠΑ έχουν φοιτήσει για τουλάχιστον ένα έτος από τα 12 που καλύπτουν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε κατ’ οίκον διδασκαλία. Ο μέσος όρος των ετών που φοίτησαν είναι τα 6 με 8 έτη. Αν κάποιος προσθέσει σε αυτόν τον αριθμό τα 2,3 εκατομμύρια μαθητών του homeschool σήμερα, υπολογίζεται ότι 5,7 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν βιώσει την κατ’ οίκον διδασκαλία. Αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 3,3% των παιδιών σχολικής ηλικίας στην Αμερική (από 1,7% το 1999).
ΕΥΡΩΠΗ
Στην μεγάλη πλειοψηφία των ευρωπαϊκών χωρών η εκπαίδευση κατ’ οίκον επιτρέπεται και είναι νόμιμη.
Στην Δανία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ουκρανία, Βέλγιο η κατ’ οίκον εκπαίδευση επιτρέπεται από τα αντίστοιχα Συντάγματα των χωρών.
Επίσης επιτρέπεται η κατ’ οίκον εκπαίδευση στην Αυστρία, Τσεχία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Εσθονία, Σλοβακία, Ελβετία, Φινλανδία, Νορβηγία, Γαλλία.
Οι περιορισμοί που θέτουν οι διάφορες ευρωπαϊκές χώρες για την κατ’ οίκον εκπαίδευση είναι η εποπτεία των μαθητών από κάποιο εξουσιοδοτημένο παραδοσιακό σχολείο δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο όπου και δίνει εξετάσεις (Εσθονία, Πολωνία, Ρωσία).
Σε μερικές χώρες μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν και δημόσιους εκπαιδευτικούς πόρους όπως σχολικές βιβλιοθήκες, στήριξη από δημόσιους λειτουργούς καθώς και χρηματοδότηση (Ρωσία, Νορβηγία).
Γαλλία
Στην Γαλλία η εκπαίδευση στο σπίτι απαιτεί την εγγραφή του παιδιού σε δύο αρχές, την «Ακαδημαϊκή επιθεώρηση (Académique)» και το τοπικό δημαρχείο (Mairie). Τα παιδιά ηλικίας από 6 έως 16 ετών υπόκεινται σε ετήσια επιθεώρηση.
Κάθε δύο χρόνια, η κοινωνική πρόνοια, με εντολή του δημάρχου, επαληθεύει τους λόγους για τους οποίους ο μαθητής εκπαιδεύεται στο σπίτι της οικογένειας και ελέγχει ότι η εκπαίδευση που παρέχεται είναι συνεπής με την υγεία του παιδιού. Οι γονείς υπόκεινται επίσης σε ετήσιες επιθεωρήσεις εάν διδάσκουν παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών. Δύο διαδοχικά μη ικανοποιητικά αποτελέσματα αυτών των επιθεωρήσεων μπορεί να σημαίνουν ότι οι γονείς θα πρέπει να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα παραδοσιακό σχολείο.
Οι γονείς με την κατ’ οίκον εκπαίδευση είναι ελεύθεροι να διδάξουν στα παιδιά τους με κάθε τρόπο που επιλέγουν. Τα παιδιά πρέπει να αποκτήσουν τις επτά βασικές ικανότητες στο τέλος της νομικής υποχρέωσης (ηλικία 16 ετών).
Οι βασικές ικανότητες είναι:
- Να γράφουν και να ομιλούν γαλλικά
- Να γνωρίζουν Μαθηματικά / βασικές επιστήμες και Τεχνολογία
- Να γνωρίζουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα
- Να γνωρίζουν Γαλλική, Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια Ιστορία, Γεωγραφία & Τέχνη
- Γνώστες της Επιστήμης των υπολογιστών
- Απόκτηση κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων
- Πρωτοβουλία και αυτονομία
Οι κατ’ οίκον εκπαιδευόμενοι μαθητές πρέπει επίσης να αποδείξουν ότι μπορούν να:
- Κάνουν ερωτήσεις
- Κάνουν επαγωγές από τις δικές τους παρατηρήσεις και καταγραφές
- Μπορούν να ασκήσουν ορθή κρίση
- Παράγουν ιδέες, να δημιουργούν και να παράγουν τελική εργασία
- Χρησιμοποιούν υπολογιστές
- Χρησιμοποιούν τους υπάρχοντες πόρους λογικά
- Αξιολογούν τους κινδύνους
Ολλανδία
Στην Ολλανδία η κατ’ οίκον εκπαίδευση δεν είναι αναγνωρισμένη μορφή εκπαίδευσης εντούτοις στο ολλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ιδιαίτερη εκπαίδευση ("bijzonderonderwijs") αναφέρεται σε μια ξεχωριστή κατηγορία εκπαίδευσης, διαφορετική από τη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, όπου ένα σχολείο διοικείται από ένα ανεξάρτητο συμβούλιο, που λαμβάνει κυβερνητική χρηματοδότηση αλλά λειτουργεί ανεξάρτητα από το καθιερωμένο κρατικό σχολικό σύστημα στο οποίο βρίσκεται. Τα συγκεκριμένα σχολεία στηρίζονται σε μια συγκεκριμένη θρησκευτική παράδοση ή εκπαιδευτική φιλοσοφία.
Σουηδία
Στη Σουηδία, τα παιδιά υποχρεούνται να παρακολουθήσουν το σχολείο από την ηλικία των 6 ετών. Το 2010, η Σουηδία ψήφισε νόμο (SFS 2010: 800) που πρόσθεσε περαιτέρω περιορισμούς στην εκπαίδευση κατ’ οίκον, σε προηγούμενο νόμο που εγκρίθηκε το 1985. Επιτρέπεται μόνο η κατ’ οίκον εκπαίδευση για συγκεκριμένους λόγους, όπως για τα παιδιά των γονέων που εργάζονται προσωρινά στη χώρα. Η κατ’ οίκον εκπαίδευση δεν εγκρίνεται βάσει θρησκευτικών πεποιθήσεων ή φιλοσοφικών λόγων, ούτε υπάρχει αυτόματη έγκριση αν ο γονέας έχει κατάρτιση εκπαιδευτικού. Πρόσφατες δικαστικές υποθέσεις επιβεβαίωσαν αυτούς τους περιορισμούς στους γονείς.
Γερμανία
Η κατ’ οίκον εκπαίδευση είναι παράνομη στη Γερμανία με σπάνιες εξαιρέσεις. Η υποχρεωτική σχολική φοίτηση έχει τεθεί σε ισχύ από το 1918. Αποτελεί απόφαση του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου της Γερμανίας. Οι γονείς που παραβαίνουν τους νόμους είναι πρωτίστως ή κατά κύριο λόγο χριστιανοί που αναζητούν ουσιαστικότερη θρησκευτική εκπαίδευση από αυτή που προσφέρουν τα σχολεία. Οι κυρώσεις κατά των γονέων αυτών περιλάμβαναν πρόστιμα ύψους χιλιάδων ευρώ, επιτυχημένες νομικές ενέργειες εκ μέρους του Κράτους για την απομάκρυνση των παιδιών από την επιμέλεια των γονέων καθώς και ποινές φυλάκισης για τους γονείς. Εκτιμάται ότι 600 έως 1.000 οικογένειες βρίσκονται στην παρανομία εκπαιδεύοντας κατ’ οίκον τα παιδιά τους.
Δεν επιτρέπεται η κατ’ οίκον εκπαίδευση στις Αλβανία, Ανδόρα, Λευκορωσία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Ισπανία(Νομικό κενό), Κροατία, Κύπρο, Ελλάδα, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Μάλτα, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Σκόπια, Σαν Μαρίνο.Λόγοι και κίνητρα για την εκπαίδευση στο σπίτι
- Προσαρμοζόμενο και εξατομικευμένο πρόγραμμα σπουδών και περιβάλλον μάθησης για κάθε μαθητή.
- Καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις απ’ ότι στα παραδοσιακά σχολεία.
- Χρήση παιδαγωγικών προσεγγίσεων διαφορετικών από τις τυπικές εκείνες των θεσμικών σχολείων.
- Ενίσχυση των οικογενειακών σχέσεων μεταξύ παιδιών και γονέων και μεταξύ αδελφών.
- Καθοδηγούμενες και αιτιολογημένες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με νεαρούς συνομηλίκους και ενήλικες.
- Ασφαλέστερο περιβάλλον για τα παιδιά και τη νεολαία, λόγω της σωματικής βίας, των ναρκωτικών και του οινοπνεύματος, της ψυχολογικής κακοποίησης, του ρατσισμού και της κακής και ανθυγιεινής σεξουαλικότητας που σχετίζεται με τα θεσμικά (παραδοσιακά) σχολεία.
- Διδασκαλία και μεταλαμπάδευση ενός συγκεκριμένου συνόλου αξιών, πεποιθήσεων και κοσμοθεωρίας στα παιδιά και τη νεολαία.
Η εκπαιδευτική πραγματικότητα στην Ελλάδα
Η Ελλάδα βρίσκεται κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο των δημοσίων δαπανών ως ποσοστό του ΑΕΠ όσο αφορά την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ενώ όμως οι δαπάνες για την εκπαίδευση βρίσκονται στον ευρωπαϊκό μέσο όρο οι ακαδημαϊκές επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών όπως αυτές καταγράφονται από την εκπαιδευτική έρευνα PISA του ΟΟΣΑ, απέχουν σημαντικά τόσο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όσο και από τον μέσο όρο των κρατών - μελών του Οργανισμού. Ανάμεσα στις 37 χώρες του ΟΟΣΑ το 2018 η Ελλάδα κατετάγη τέταρτη από το τέλος, ενώ ακολουθούν η Χιλή, το Μεξικό, η Κολομβία και η Ισπανία.
Το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης στην πατρίδα μας γίνεται αντιληπτό και από τους Έλληνες πολίτες. Η Ελλάδα καταλαμβάνει την τελευταία θέση μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ ως προς την ικανοποίηση των πολιτών από την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και των σχολείων.
Συμπέρασμα
- Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι από τα καλύτερα στην Ευρώπη και αυτό δεν οφείλεται στους οικονομικούς πόρους που παρέχει το κράτος.
- Ως οργανωτικό σχήμα παραμένει στην δεκαετία του 70.
- Η κυρίαρχη ιδεολογία των λειτουργών του (καθηγητών, δασκάλων) είναι ο αριστερόστροφος Ουμανισμός και η παρελκόμενη αθεΐα.
- Επί πλέον στοιχείο που προσετέθη στην κακοδαιμονία του ελληνικού σχολείου είναι η υιοθέτηση της ομοφυλοφιλικής και νεοεποχίτικης ατζέντας για τα σχολεία από την προηγούμενη κυβέρνηση και όπως φαίνεται και από την παρούσα. Η Υπουργός Παιδείας της νέας κυβέρνησης πολλές φορές έχει αναφερθεί υπέρ του ακτιβισμού των ΛΟΑΤΚΙ+. Η επιβολή της ατζέντας αυτής δεν συναντά ουσιαστικά καμία αντίσταση από το εκπαιδευτικό προσωπικό. Οι μόνοι που αντιστέκονται είναι οι γονείς οι οποίοι όμως δεν έχουν καμιά ουσιαστική εξουσία. Δημιουργείται έτσι με γρήγορους ρυθμούς ένα σχολείο τοξικό και ακατάλληλο για μία οικογένεια που θέλει να μεγαλώσει τα παιδιά της σύμφωνα με τις αρχές του Ευαγγελίου.
Καθώς η κοινωνία εκφυλίζεται ταχύτατα και μαζί της και η εκπαίδευση, το δημόσιο σχολείο δεν θα είναι πλέον απλά αναποτελεσματικό, αλλά επικίνδυνο για την ηθική των μαθητών. Η μοναδική λύση ευρείας κλίμακας η οποία έχει λειτουργήσει και σε άλλες χώρες είναι η κατ’ οίκον εκπαίδευση.
Επιβάλλεται κατεπείγουσα η ανάγκη θεσμοθέτησης και στην Ελλάδα νομικού πλαισίου της κατ’ οίκον εκπαίδευσης (homeschooling). Και πρέπει η κοινότητα μας να κινηθεί άμεσα διότι αναμένονται μεγάλες εξελίξεις στον εκπαιδευτικό χώρο στον τόπο μας.
Η Επιτροπή Παιδείας της Κοινωνίας των Ε.Ε.Ε.
Παράρτημα 1
Ένα άρθρο σε εφημερίδα στο τέλος Ιανουαρίου 2020 προσέλκυσε την προσοχή του εντύπου μας EVANGELICAS NOW στο περιεχόμενο του Σκωτσέζικου προγράμματος σπουδών για την σεξουαλική εκπαίδευση, που είναι τολμηρή και διδάσκει την πορνογραφία κατά θετικό τρόπο.
Για παιδιά 10 ετών και πάνω, ένα καρτούν για την πορνογραφία εμπεριέχει ακουστική αναφορά στην κτηνοβασία. Ενώ η διδασκαλία είναι αντίθετη με το να θεωρούνται οι γυναίκες ως αντικείμενα, τα εκπαιδευτικά καρτούν κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Το πρωκτικό σεξ θεωρείται φυσιολογικό αν και όπως σημειώνεται, εμπεριέχει υψηλότερο κίνδυνο σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων και δημιουργεί σωματικές βλάβες. Στις μεγαλύτερες τάξεις, τα παιδιά μαθαίνουν για τις διάφορες κατηγορίες πορνογραφίες, πολλές από τις οποίες είναι πολύ άσεμνες για να περιγραφούν. Ο παρουσιαστής ενός βίντεο 6 λεπτών σχετικά με την πορνογραφία κουνάει το κεφάλι του με νόημα ομολογώντας ότι και ο ίδιος παρακολουθεί πορνογραφία.Αποδείξεις για την εθιστική δύναμη της πορνογραφίας και για το πως "επανακαλωδιώνει" τον εγκέφαλο διδάσκεται σε άλλο μάθημα. Επειδή όμως η πορνογραφία έχει ήδη προωθηθεί στην τάξη, αυτό το μήνυμα θα χαθεί. Ο αυνανισμός θεωρείται φυσιολογικός για μικρότερα παιδιά και οι "κανόνες" για το πότε πρέπει να γίνεται, συζητιούνται στην τάξη. Η εθιστική φύση του και ο σύνδεσμός του με την πορνογραφία δεν συζητιούνται.
Σε μία ταινία για την παρθενία, το παιδί που αποφασίζει για θρησκευτικούς λόγους ή επειδή "δεν αισθάνεται έτοιμο" για σεξουαλικές σχέσεις απεικονίζεται προσβλητικά ως ένα κορίτσι με γυαλιά, γεμάτο σπυράκια. Αντίθετα οι πρωταγωνιστές που έχουν σεξουαλικές σχέσεις εμφανίζονται ελκυστικοί.
Όταν ρωτήθηκε για το πρόγραμμα σπουδών ο Υπουργός Παιδείας JohnSwinney του ScottishNationalParty (Σκωτσέζικο Εθνικό Κόμμα), όταν γονείς παρατήρησαν ότι διδάσκονται με τα προγράμματα αυτά είδη πορνογραφίας και τρόποι εκτέλεσης ερωτικών ομοφυλοφιλικών πράξεων, απάντησε ότι το πρόγραμμα καλύπτει "ευαίσθητο υλικό".
EVANGELICALS NOW
Μάρτιος 2020


